Adensy CRM helpottaa soittotyöskentelyä mahdollistamalla soiton aloittamisen selaimesta.
Soittotyöskentely
Tämä toiminto täytyy aktivoida erikseen Adensy-tilille. Ole tarvittaessa yhteydessä tukeemme tuki@adensy.com
Tämä toiminto vaatii Adensy DirectCall - sovelluksen puhelimeesi. Lataa sovellus Applen App Storesta tai Google Play - sovelluskaupastasi.
Toimi seuraavasti:
- Kirjaudu selain - sovellukseen
- Kirjaudu puhelinsovellukseen samoilla tunnuksilla
- Siirry näkymään missä on puhelinnumero (esim. kontaktit- lista tai yksittäinen kontakti).
- Paina puhelinnumeroa
Puhelinnumero on nyt siirtynyt puhelimeen. Vahvista soitto puhelimestasi.
Voit soittaa asiakkaalle suoraan myyntiputkesta.
Voit käyttää Adensy CRM - ohjelmaa myös soittolistana. Toimi tällöin seuraavasti:
- Kerää soittolista ensiksi Excel-tiedostoon
- Aja soittolista tietojen tuonti - toiminnolla kontakti-rekisteriin
- Lataa ja kirjaudu Adensy Direct Call- sovellukseen
- Siirry kontaktilistaan
- Klikkaa puhelinnumeroa
Tarjoamme mahdollisuutta kirjata tapaamisia tai tilauksia suoraan soiton yhteydessä. Tällöin soiton aikana selaimen alalaitaan ilmestyy soiton kirjaus - ikkuna.
Voit määrittää kirjausikkunan tarjoamaan tapaamisen buukkausta tai tilauksen kirjaamista omista asetuksista.