Soittotyöskentely

Soittotyöskentely

Adensy CRM helpottaa soittotyöskentelyä mahdollistamalla soiton aloittamisen selaimesta. 

Huom!
Tämä toiminto täytyy aktivoida erikseen Adensy-tilille. Ole tarvittaessa yhteydessä tukeemme tuki@adensy.com
Huom!
Tämä toiminto vaatii Adensy DirectCall - sovelluksen puhelimeesi. Lataa sovellus Applen App Storesta tai Google Play - sovelluskaupastasi.

Toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu selain - sovellukseen
  2. Kirjaudu puhelinsovellukseen samoilla tunnuksilla
  3. Siirry näkymään missä on puhelinnumero (esim. kontaktit- lista tai yksittäinen kontakti).
  4. Paina puhelinnumeroa

Puhelinnumero on nyt siirtynyt puhelimeen. Vahvista soitto puhelimestasi.


Voit soittaa asiakkaalle suoraan myyntiputkesta.


Voit käyttää Adensy CRM - ohjelmaa myös soittolistana.  Toimi tällöin seuraavasti:

  1. Kerää soittolista ensiksi Excel-tiedostoon
  2. Aja soittolista tietojen tuonti - toiminnolla kontakti-rekisteriin
  3. Lataa ja kirjaudu Adensy Direct Call- sovellukseen
  4. Siirry kontaktilistaan
  5. Klikkaa puhelinnumeroa

Tarjoamme mahdollisuutta kirjata tapaamisia tai tilauksia suoraan soiton yhteydessä. Tällöin soiton aikana selaimen alalaitaan ilmestyy soiton kirjaus - ikkuna.

Voit määrittää kirjausikkunan tarjoamaan tapaamisen buukkausta tai tilauksen kirjaamista omista asetuksista.