Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista asiakasrekisterissä on mahdollisuus nähdä, milloin asiakkaan kanssa on oltu yhteydessä, kuka yhteydenpitoon on osallistunut ja mitä asioita on asiakkaan kanssa sovittu. Aktiviteetti on kirjaus, jolla tämä tieto saadaan talteen ja yhdistettyä asiakkaaseen ja myyntiputkeen.
Aktiviteetit ja yhteydenpitohistoria
Aktiviteetteja voi luokitella eri tavoin mutta tärkein näistä on tyyppi tai toimenpide. Valittavissasi on tehtävä, soitto, tapaaminen tai sähköposti.
Uuden aktiviteetin voi perustaa ainakin seuraavista kohdista:
- Pikalisäyksenä oikeasta alakulmasta
- Vasemmalta aktiviteetit -pikavalikosta
- Kalenterista maalaamalla varatun ajan
- Tehtävälistasta
- Myyntimahdollisuuden sisältä
- Asiakaskortilta (yrityksen ja kontaktin alta)
Aktiviteettilomake tukee myös dokumentteja ja työajan kirjaamista.
Akiviteetit, joiden tyyppinä on kalenteri tai soitto, tulevat näkyviin kalenteriin. Voit vaihtaa ajankohtaa raahaamalla aktiviteetin uuteen ajankohtaan.
Tehtävälista näyttää oletuksena ne aktiviteetit, joita ei ole merkitty valmiiksi. Nämä on jaoteltu tuleviin ja myöhässä oleviin.