Henkilökohtaiset tavoitteet

Henkilökohtaiset tavoitteet

Helppo CRM - palvelun avulla voit asettaa henkilökohtaisia tavoitteita henkilöstöllesi. Nämä tavoitteet tulevat näkyviin henkilöiden etusivulle, josta he voivat seurata omaa edistymistä tavoitteeseen verrattuna.

Tässä ohjeessa kerromme miten tavoitteita asetetaan ja miten ne tulevat näkyviin johdolle ja käyttäjille.
Huom!
Tavoitteiden asettaminen vaatii mittareiden luonnin. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme siitä miten mittareita luodaan.

Henkilökohtaiset tavoitteet asetetaan työntekijäkohtaisesti kohdasta valikko > sovellukset > työntekijät.

Valitse työntekijä, jolle tavoitteet asetetaan.

Siirry kohtaan tavoitteet ja lisää uusi tavoite. Aukevasta ikkunasta valitse 
  • Mittari (esim. voitetut kaupat), johon tavoite kohdistetaan
  • Anna tavoitteelle nimi, esimerkiksi Kuukauden myyntitavoite
  • Valitse aikaväli, esimerkiksi kalenterivuosi, jona aikana tavoite on voimassa.
  • Anna tavoitteelle määrä ja kerro mitä aikayksikköä tavoite koskee (esim. kuukausi)
  • Valitse vielä yksikkö (esimerkiksi euromääräinen arvo)



Henkilökohtaiset tavoitteet tulevat näkyviin kyseisen henkilön etusivulle. Tavoitteen taustaväri vaihtuu tavoitteen etenemisen perusteella.

Johto voi seurata kaikkien henkilöiden etenemistä kohdasta valikko  > sovellukset > tavoitteet.