Extranet - tunnuksen perustaminen ja salasana vaihto

Extranet - tunnuksen perustaminen ja salasana vaihto

Extranet - palveluun kirjautuminen vaatii käyttäjätunnuksen. Tässä ohjeessa kerromme, miten käyttäjätunnuksia hallitaan.

Vaatimukset toiminnon käyttämiselle
Extranet - toiminto ei sisälly kaikkiin versioihiin. Jotta organisaatiosi voi käyttää tätä toimintoa täytyy se liittää tilillenne. Tämän lisäksi tulee käyttäjille antaa pääsy hallintaliittymään käyttöoikeuksista.

Perusta uusi käyttäjätunnus painamalla ensiksi muokkaa ja sitten kohdasta tunnukset ja paina "luo käyttäjätunnus". Valitse kontaktirekisteristä henkilö, jolle tunnus luodaan. Jos henkilöä ei löydy, varmista että henkilö on ensiksi perustettu kontaktiksi.

Ohjelma antaa automaattisesti salasanan, mutta voit vaihtaa sen. Anna samalla pääsyoikeudet organisaation perustietoihiin, kontakteihin, laskuihin ja ylläpitoon.

 

Voit lähettää automaattisesti tunnuksen sähköpostilla yhteyshenkilölle laittamalla ruksin kyseiseen kohtaan.


Voit vaihtaa salasanan tai käyttäjätunnuksen etsimällä ensiksi henkilön käyttäjälistasta.

Paina listassa vaihda salasana -  tai käyttäjätunnus - painiketta.

HUOM!
Ohjelma ei lähetä tietoa muuttuneesta tunnuksesta tai salasanasta. Sinun täytyy lähettää sen esimerkiksi sähköpostilla.

Tämän toiminnon avulla voit estää asiakkaasi henkilöä pääsemästä Extranet-palveluun. Aloita etsimällä henkilö