Kyselypohjan perustaminen

Kyselypohjan perustaminen

Palautekyselypohja helpottaa toistuvien kyselyiden tekoa. Esimerkkinä tästä ovat esimerkiksi tapahtumien palautekyselyt. Tässä ohjeessa kerrotaan miten palautekyselypohja perustetaan.


Voit lisätä palautekyselypohjan kohdasta valikko > ylläpito > asetukset > palautteet > palautekyselypohjat.

 

Anna palautekyselypohjalle nimi, esimerkiksi "tapahtumien palautekyselypohja".


Perustiedot - kohdassa täydennä lisäksi tietolähteen tyyppi, esim. "tapahtuma".


Palautekyselylomakkeella näytettävät kysymykset voidaan tallentaa palautekyselypohjaan, jotta ne tulevat valmiina kun palautekysely perustetaan.

Palautekyselypohjassa lomake-osiossa näytetään samat kentät kuin varsinaisessa palautekyselyssä. 

Lisäarviokysymykset

Palautelomake kysyy kokonaisarviota ja vapaamuotoista palautetta. Näiden lisäksi voidaan kysyä arvioita myös osa-alueista kuten tapahtumien puhujat, järjestely tai tilat. Jos näitä käytetään, voidaan ne lisätä palautekyselypohjaan.

 

Suositukset

Palautteen lisäksi voidaan pyytää myös suositusta. 


Palautelomakkeen ulkoasun kuten taustavärin ja logon voi määrittää myös palautekyselypohjalle.


Tässä voit määrittää oletusarvot tekstiviestien sisällölle ja kiitos-viestille, joka näytetään kun palaute on annettu.