Ydistäminen asiakkaan sähköpostipalvelimeen

Ydistäminen asiakkaan sähköpostipalvelimeen

Ydistäminen asiakkaan sähköpostipalvelimeen sähköpostin lähettämistä varten.

Voit yhdistää palvelumme yrityksesi sähköpostipalvelimeen kohdassa valikko > ylläpito > sähköposti.


Lähtevän sähköpostipalvelimen yhdistäminen on tärkeää, jotta palvelun kautta lähetetyt sähköpostit näkyvät vastaanottajalle tulevan lähettäjän osoitteesta. Ilman yhdistämistä, sähköpostit voidaan luokitella roskapostiksi.

Saat nämä asetukset sähköpostiohjelmasi kohdasta tilit tai sähköpostipalvelusi tarjoajalta.


Jos organisaatiosi käyttää Office 365  - palvelua, voit käyttää alla olevia asetuksia:

Osoite: smtp.office365.com

Portti: 587

Huomioithan, että nämä asetukset voivat muuttua ja tarvittaessa voit varmistaa sähköpostipalvelusi tarjoajalta nämä asetukset.

Anna jonkin tilin käyttäjätunnus ja salasana, jolla Adensy - kirjautuu Office 365 - tilille. Voit käyttää esim. jotain yleistä sähköpostitunnusta (asiakaspalvelu / myynti / tiedotus).


Mikäli organisaatiosi sähköpostipalvelimien ylläpito on ulkoistettu, voit lähettää alla olevan kyselyn ylläpitäjälle.

Hei,

yrityksemme / organisaatiomme pyytää alla olevia tietoja, jotta voimme lähettää sähköposteja Adensy CRM - palvelun kautta. Perille menon varmistamiseksi sähköpostien täytyy lähteä yrityksemme / organisaatiomme lähtevän sähköpostipalvelimen kautta.

Yhdistämistä varten tarvitsemme seuraavat tiedot:

  • Lähtevän sähköpostipalvelimen osoite
  • Lähtevän sähköpostipalvelimen portti
  • Käyttäjätunnus ja salasana, mikäli ne tarvitaan.

 

Syötä tämän jälkeen asetukset Adensyn lähtevän sähköpostipalvelimen tietoihin. Todennäköisesti tulee valita myös SSL - asetus. 

Voit tehdä testin sähköpostin lähettämisesti. 

 

Mikäli sähköpostin lähetys ei toimi asetusten laittamisen jälkeen, ole yhteydessä tukeemme tuki@adensy.com