RHV-Tukku on vuonna 2004 perustettu maahantuontiyritys. Päätuotteita ovat erilaiset asfaltinpaikkaus- ja pinnoitustuotteet. Asfaltti- ja bitumituotteiden lisäksi he toimivat maahantuojana ja myyvät laajasti tuotteita ja tarvikkeita kiinteistöhuollon ja teollisuuden kunnossapidon tarpeisiin.
Rhv-Tukku on myös rakennusalan palveluyritys, joka on erikoistunut asfaltinpaikkauksiin ja korjauksiin, sekä Multifix-massauksiin ja nanopinnoituksiin.
Tarve CRM -järjestelmälle
RHV-tukulla oli tarve oli saada kunnon asiakasrekisteri kasvuprojektin tueksi. Asiakasmäärät olivat kasvaneet ja myynnissä olevan henkilöstön määrä oli lisääntynyt samalla myös. Tarvittiin järjestelmällisyyttä tekemiseen, työkaluja myyntijohtamiseen ja projektinhallintaan, sekä tietysti se asiakasrekisteri.
Tärkeää RHV-tukulle oli päästä eroon Excel-listoista ja saada kaikille myyjille pääsy kaikkiin tietoihin, jotta he pääsevät seuraamaan myös mitä kukin tekee. Tärkeää heille oli myös, että järjestelmä on oikeasti helppokäyttöinen ja sen käyttöön päästään nopeasti sisälle.
HelppoCRM:n valinta
RHV-tukku kokeili muutamia järjestelmiä, jonka jälkeen HelppoCRM valikoitui heidän kumppanikseen.
HelppoCRM:n avulla heidän työntekonsa muuttui nopeasti järjestelmällisemmäksi. Käyttöönottokoulutus helpotti uuden järjestelmän omaksumista ja teki työnteosta nopeasti tehokasta. Alussa meni aikaa tietojen siirtoon, mutta parissa kuukaudessa työnteko oli jo vauhdissa ja enää ei järjestelmän kanssakaan mennyt sormi suuhun. Ja jos meni, niin ei muuta kuin soitto HelppoCRM:n asiantuntijalle ja haasteet saatiin selätettyä nopeasti.
Parhaat ominaisuudet
Parhaita puolia HelppoCRM järjstelmässä RHV-tukulle olivat kokonainen asiakasrekisteri, tarjouskannan näkeminen simppelisti ja mahdollisuus seurata kaupankäynnin kehittymistä myyntiputkesta. Sairastapauksissa on myös tärkeää, että sijainen pystyy helposti tarttumaan tehtäviin, eikä joudu etsimään tietoa mistään paperilistoilta. Suurin etu, jonka he saivat välittömästi käyttöön, oli asiakasrekisterin kautta poimitut osoitelistat, joiden avulla massapostitukset saatiin vaivattomasti tehtyä.
Käyttöönotto
RHV-tukun tapauksessa he lähtivät ensin itse rohkeasti kokeilemaan ilmaisversiota, jonka jälkeen heille tarjottiin ilmainen käyttöönottokoulutus. Koulutuksen he ottivat ilomielin vastaan ja siitä olikin valtavasti hyötyä. Käyttöönottokoulutus helpotti uuden järjestelmän omaksumista ja teki työnteosta nopeasti tehokasta. Alussa meni hieman aikaa tietojen siirtoon, mutta parissa kuukaudessa työnteko oli jo täydessä vauhdissa ja enää ei järjestelmän kanssakaan mennyt sormi suuhun. Jos meni, niin ei muuta kuin soitto HelppoCRM:n asiantuntijalle niin haasteet saatiin selätettyä nopeasti.
Kiitokset
HelppoCRM -järjestelmään oltiin erittäin tyytyväisiä ja erityiskiitosta sai järjestelmän loogisuus ja helppokäyttöisyys. Myös tuki myynninjohtamiseen oli paikallaan ja läpinäkyvyys yrityksen sisällä lisääntyi HelppoCRM järjestelmän käyttöönoton jälkeen.
Katso koko RHV-tukun asiakaskertomus videolta.
Isot kiitokset RHV-tukku ja Krister Hjort loistavasti alkaneesta yhteistyöstä!