Olemme tuoneet päivityksen palveluumme. Alla tietoa tärkeimmistä palveluun tuoduista uudistuksista.
Yrityskortti
Yrityskorttia olemme päivittäneet suurelta osin ja siitä on kirjoitettu jo aiemmin blogissa.
Omat asetukset
Omiin asetuksiin on lisätty mahdollisuuksia saada nyt myös erilaisia sähköposti-ilmoituksia.
Löydät asetukset > omat asetukset > ruksita mitä ilmoituksia haluat vastaanottaa
Omat lomakkeet
Voit nyt luoda uusia omia lomakkeita ja kerätä niiden avulla esimerkiksi yhteydenottopyyntöjä ja liidejä.
Lomakkeet löydät > valikko > ylläpito > omat lomakkeet
Myyntimahdollisuus
Myyntimahdollisuuteen liittyvän liidin "lähde" on korvattu > "markkinointikanava"- kentällä.
Löydät sen klikkaamalla liidiä/myyntimahdollisuutta.
Markkinointikanava -kentän avulla voidaan esimerkiksi erotella jälleenmyyjän , bookkarin tai nettisivun kautta tullut myyntimahdollisuus.
Näet tästä myös helposti mihin myyntikampanjaan liidi liittyy.
Myyntitilaus
Myyntitilaus- toiminto tukee nyt myös osa-toimituksia (vaatii muutoksen lähetyslistaan) ja myyntitilauksesta voi lähettää myös asiakaspalautekyselyn.
Tapahtumat
Tapahtumatoiminnossa on mm. parannettu mahdollisuuksia lisätä kysyttäviä kysymyksiä. Voit muokata tapahtuman palautelomaketta helposti myös tapahtumakohtaisesti. Tapahtumasta voi lähettää asiakaspalautekyselyn osallistujille napin painalluksella.
Tallennetut haut
Pystyt tekemään erilaisia tallennettuja hakuja kuten ennenkin, mutta nyt ne näkyvät myös vasemmassa palkissa suoraan. Klikkaa > nuolta haluamasi valikon vierestä ja valikon alareunasta voit halutessasi asettaa valikon ja tallennetut haut näkymään oletuksena näkyvillä palkissa.
Lisäksi olemme helpottaneet
- myyntiputken eri prosessien vaiheiden kirjaamista uusilla oletusasetuksilla
- aktiviteettilomaketta on uudistettu ja se tukee nyt myös dokumenttien ja työajan kirjaamista
- Omien sovellusten ja laajennosten kehittämistä on helpotettu ja voidaan luoda esim. erillinen tietojenpyyntörekisteri